2009.03.06-20.

2009.03.20. 15:58

Na ez is elkezdotott!

Elindultam otthonrol es eleg messzire jutottam.A 9 oras repuloutat meg mindig nem tudom megszokni, es van egy kis szorongas bennem.Indulas elott meg hanytam is egy jot:)

A gepen azert volt idom gondolkodni azon,hogy vajon jol dontottem-e, de aztan az eslo munkanap utan semmi ketseg nem maradt bennem:jo helyen vagyok.

Ami az ugynevezett kulturalis sokkot illeti, en az amerikain mar tul vagyok,ez egy masik tortenet.Dolgozik velem egyutt 900 ember 60 kulonbozo orszagbol...na ettol sokkat lehet kapni.Egy dolgot az elejen megtanultam: a halszosznal nincs budosebb dolog a ma ismert univerzumban, rettenet...

Sokkal rosszabbra szamiottam ami a munkat illeti:az a napi 10-12 ora nem annyira veszes.Mindneki panszakodik, hogy ez az alja,mert gyakorlatilag vendeget nem szolgalsz ki, hanem az ugy nevezett crew mess-ben kezdesz, ami azt jelenti,hogy ott kajal a dolgozok 90%-a.A kovetkezo a staff mess, ahol a "muveszek", supervisorok, stb esznek.Majd az officers mass, ami a magasabb pozicioban levoket jelenti, es aztan a captain dining room, ezt mindenki erti...

Ha van ido,akkor ki lehet szallni, mikor kikot a hajo:mi 2 utovonalon megyunk:miami-nassau-miami (3nap), es miami-key west-cosmuel(mexico)-miami(4 nap).

Miert kellene panszakodnom?Hetente jarok a Bahamakra es Mexikoba, sut a nap, 40 fok easy life, fel lehet gyorsan toltodni es utan konnyebben megy a melo.

Egyenlore ennyi

KERULD EL A HALSZOSZ! 

A bejegyzés trackback címe:

https://dj407.blog.hu/api/trackback/id/tr491014547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása